Odejít teď z Renautlu je rozumné, tvrdí Palmer

8. října 2017, 12:43 | Barbora Goldmannová
Ilustrační fotografie - Odejít teď z Renautlu je rozumné, tvrdí Palmer

Ještě před týdnem se Brit dušoval, že u týmu každopádně zůstane až do konce sezóny. Nyní však tvrdí, že jeho okamžitý konec je správným rozhodnutím.

Před několika týdny vyplula na povrch informace, že tým Jolyonu Palmerovi za předčasné ukončení spolupráce nabídl tři miliony dolarů, které Palmer odmítl s tím, že chce sezónu dokončit v jejich barvách. Proto včerejší oznámení o jeho okamžitém konci bylo překvapivé, nikdo to totiž nečekal.

„Byl to divný víkend, protože jsem věděl, že bude s týmem mým posledním. S týmem jsem teď třetím rokem, takže je škoda, že s ním nepojedu do Austinu,“ lituje Palmer. Zároveň však dodává, že vše k jeho „vyhazovu“ směřovalo:  „Bylo to celkem jasné… Carlos podepsal smlouvu pro příští rok a Cyril (Abiteboul, šéf Renaultu, pozn. red.) dal jasně najevo, že jej chce posadit do auta už letos. Po tomto závodě je dvoutýdenní pauza, takže je pochopitelné, že se naše cesty rozcházejí. Je škoda, že sezónu nedokončím, neboť jsem v týmu nějaký čas strávil.“

„Rozhodnutí týmu však respektuji a přeji mu do budoucnosti to nejlepší, Carlosovi taktéž.“

Dále přiznal, že letošní sezóna byla poměrně stresující hned z několika důvodů: Neustálé otázky ohledně jeho budoucnosti u Renaultu a hlavně tlak, který na něj byl vyvíjený, neboť jeho výkony byly nedostatečné.

Šestadvacetiletý závodník zajel v kvalifikaci čtrnáctý nejrychlejší čas, ale do svého posledního závodu odstartoval po penalizaci za výměnu komponent z 18. místa. Během závodu se posunul o šest míst. Je nutno však dodat, že v průběhu odpadlo hned několik soupeřů, z čehož profitoval. Mimo to je přesvědčený, že nebýt safety caru, tak mohl atakovat na konci závodu desátého Massu.

„Věděl jsem, že dostanu penalizaci kvůli motoru. Dojet dvanáctý z 18. místa na startu je podle mě to nejlepší, co jsme dnes mohli udělat. Kromě toho bych se býval mohl přilepit na konci závodu na Massu, protože jsem byl o čtyři sekundy rychlejší, kdybychom neměli virtuální safety car, nebo jsme měli kolo navíc. Mohli jsme získat bod. Nicméně jsem rád, že jsem mohl vidět šachovnicovou vlajku,“ uzavřel Palmer.

Další články

Komentáře

Žádné příspěvky nenalezeny.