Manor je jediným přeživším z malých týmů, které se na začátku sezóny 2010 připojili na startovní rošt. Jenže nyní stojí před krachem. Nenašel investory a jde do administrativy. Zda je uvidíme v Austrálii na startu, zůstává otázkou.
V roce 2010 oživilo startovní rošt několik nových týmů, jenže všechny, tedy kromě Manoru, se postupně z královny motorismu kvůli finanční náročnosti stáhli. Manor vydržel obdivuhodných šest let, ačkoliv už loni to s ním nevypadalo zrovna dvakrát růžově. Nakonec ale našel investora, stáj dostala nové jméno a nabrala i nový personál. To se ale nedá říct o aktuální situaci.
Opět všichni doufali, že najdou záchranné lano, ale v pátečních dopoledních hodinách se všechny naděje rozplynuly poté, co se objevila informace i tom, že na meetingu v Banbury bylo zaměstnancům oznámeno, že se žádný investor bohužel nenašel a záchrana se tudíž nekoná.
Administrátor Goeff Rowley tvrdí, že žádný z 212 stávajících zaměstnanců ještě nebyl propuštěn. Mimo to, si je také vědom toho, že na nalezení řešení před úvodním závodem v Austrálii nezbývá moc času.
„Od začátku roku 2015 udělal tým pod novými majiteli znatelný pokrok, jehož vrcholem byl zisk jednoho mistrovského bodu v poháru konstruktérů v předchozí sezóně, ale dále platí, že provoz týmu F1 vyžaduje značné množství financí.“
„Během uplynulých měsíců manažerský tým pracoval neúnavně na hledání nového investora, který by zajistil dlouhodobou budoucnost, ale bohužel to ve stanovené době nestihl. Proto nebyla žádná jiná alternativa, než dát JRSL do administračního procesu. Administrátoři nyní prověřují možnosti této skupiny.“
Účast týmu v Austrálii je závislá na tom, jaký bude mít výsledek insolvenční proces a jednání se zájemci. Otazníkem také zůstává budoucnost zaměstnanců, ale Rowley znovu zdůrazňuje, že vstoupení JRSL do administrační správy nemělo na zaměstnance vůbec žádné dopady.
„Po vstoupení JRSL do administrační správy nebyli rozdány žádné výpovědi a do prosince byl personál plně placen,“ dodal Rowley.