Nico Hülkenberg si není zcela jistý, že nová pravidla ohledně aerodynamiky a širší pneumatiky nějak posunou Formuli 1 směrem vpřed. Ale podotýká, že sám s novým obutím ještě nemá zkušenosti.
Zatímco Němcův kolega u Renautlu Jolyon Palmer věří, že jejich tým bude jezdit ve středu pole, tak Hülkenberg to tak růžově nevidí. O tom, zda budou jezdci díky změnám v aerodynamice a širším pneumatikám jízdu opět více užívat, pochybuje: „Doufám, že nám dovolí na to více tlačit a méně se o pneumatiky starat. Ale nejsem si jistý, že to bude ten případ.“
Nejen Hülkenberg, ale i jeho kolegové jsou unavení z neustálého šetření všeho možného a bez debat by zase rádi začali závodit, bez toho aniž by museli kontrolovat množství paliva, jak ojeté obutí mají a další. Vyřeší tuto problematiku nové vozy?
„Ještě nevím, jak se tyto vozy a pneumatiky budou chovat. Na to je ještě celkem brzo, protože jsem na nových pneumatikách ještě nejezdil. Více budeme vědět teprve, až je začneme testovat a odjedeme na nich pár závodů,“ řekl devětadvacetiletý německý pilot pro motorsport-total.com.
Rodák z Emmerichu se vrací k Velké ceně Brazílie, která byla varovným znamením, že s pneumatikami není něco úplně v pořádku. „V Brazílii jsme viděli drastickým způsobem, že se pneumatiky musí nějak změnit, abychom mohli jezdit i ve stojaté vodě.“
Jolyon Palmer bude s týmem již druhou sezónu. Ta první nebyla úplně nejlepší, proto doufá, že se letos posunou a vmísí se do soubojů se stájemi středu pole.
„Vycházíme z toho, že top 3, tedy Mercedes, Red Bull a Ferrari, zůstanou na špici i nadále. Ale můžeme zapracovat na boji se skupinou za nimi, s Williamsem, Force Indií, McLarenem a možná Toro Rosso. Chceme v každém závodě bojovat o body.“
„Sním o bedně,“ prozradil Palmer své vyhlídky pro letošní ročník. „Nyní to je všechno ještě otevřené. Člověk nikdy neví, co ostatní udělají. Kdybychom získali podium, byl by to výsledek perfektního závodu. Ale když tam dojela v roce 2016 Force India dvakrát, tak my to letos také můžeme dokázat. V každém případě to tak cítím.“