Stáj Lotus nemíří do Maďarska s vysokými ambicemi, hlavním cílem je především nasbírat v průběhu závodního víkendu co nejvíce kilometrů a vyvarovat se chybám.
Jarno Trulli (loni 15.): „Jsem samozřejmě rád, že se po přestávce v podobě jednoho závodního víkendu opět vracím do kokpitu svého vozu. Maďarský okruh je podobný těm modernějším, je plný velmi pomalých úseků, navíc je hodně kopcovitý a hrbolatý, to vše v nepředstavitelném horku, které je pro Hungaroring pravidlem. Je to vždy výzva pro jednotlivé závodníky i týmy, ale mě baví závodit v podobných podmínkách, ačkoli je to velmi fyzicky náročné. Zajet zde ostré kolo vyžaduje opravdu hodně soustředěnosti.“
„Předvídat konkurenceschopnost našeho vozu je těžší, než tomu bylo v předchozích obdobích sezóny. V každém závodě se snažíme předvést maximum, ačkoli ne vždy se nám to podaří. Věřím však, že v Maďarsku se nám bude dařit, protože jsme byli poměrně konkurenceschopní v Monaku, což je hodně podobná verze trati – pomalé úseky a potřebný cit pro soustředěnost.“
„Okamžitě po skončení závodu se odeberu ke své rodině do Miami, kde chci strávit svůj volný čas. Užívám si každé volné chvíle, které si během tohoto volna mohu dopřávat. Pravidelně třeba jezdím na kole a zkrátka si dopřávám relax. Před Velkou cenou Belgie nás čekají tři týdny zaslouženého volna pro jezdce i zaměstnance týmů, kteří si to za tak tvrdou práci v průběhu sezóny rozhodně zaslouží. Věřím, že na okruh Spa se vrátíme v plné síle a budeme připraveni na druhou polovinu letošního ročníku.“
Heikki Kovalainen (loni 14.): „Po chladném počasí v Německu nás opět čeká závod v horkém prostředí, vracím se do země, kde jsem získal své první vítězství ve Formuli 1, v letošním roce však nepočítám s nějakým výrazným zvratem a pravděpodobně na tom budeme obdobně, stejně jako v závodech předchozích, s tím rozdílem, že Maďarsko není tak náročný okruh na aerodynamiku vozu. Pokud se nám v sobotu vyvede strategie, může být odpolední kvalifikace hodně zajímavá. Pokaždé se ale sem velmi těším, jedná se o okruh, kam pravidelně míří hodně finských fanoušků a vždy Hungaroring opouštím s těmi nejlepšími vzpomínkami, takže se sem znovu těším.“
„Po závodě se vydám domů do Finska, kde se chci především věnovat své rodině a přátelům, samozřejmě si musím udržovat i svou fyzičku, což by ale během třítýdenní pauzy neměl být problém. Odpočinu si navíc od všech svých povinností a sponzorských závazků, takže se na toto období rozhodně těším, snad se mi podaří nasbírat co nejvíce energie do druhé poloviny letošní sezóny.“
Tony Fernandes (šéf stáje): „Maďarsko bude poslední závod před zaslouženým třítýdenním odpočinkem. Když jsme se v Německu sbalili a věděli, že hned další víkend nás čeká další Velká cena, bylo to pro nás neuvěřitelně fyzicky a psychicky náročné. Tým se ale snaží pracovat co nejlépe a nejefektivněji, nejen na dráze, ale i v továrně mají zaměstnanci celý rok napilno a odpočinek si jednoznačně zaslouží. v Maďarsku chceme v průběhu tří dnů najezdit především co nejvíce kilometrů, vyvarovat se chybám a pokusit se zaznamenat dobré výsledky.“
„Jarno se pro tento víkend opět vrátí do svého vozu a jako první bude mít možnost vyzkoušet některé nové součástky, které vyvíjíme již několik měsíců. Neočekáváme od toho zázraky, ale pro Jarna by to mohl být povzbudivý krok, který mu opět dovolí dostat z vozu opravdu maximum. Bude skvělé vidět jej opět v kokpitu vozu Formule 1 a věřím, že se mu společně s Heikkim bude na Hungaroringu dařit.“