Níže posazené kamery, přepracovaná grafika. F1 odhaluje první detaily nových přenosů

Níže posazené kamery, přepracovaná grafika. F1 odhaluje první detaily nových přenosů

Nové americké vedení formule 1 před časem ohlásilo výrazné změny v pojetí televizních přenosů velkých cen. Nyní postupně začíná odkrývat, jaké plány zamýšlí.

Společnost Liberty Media, která je od loňského roku novým vlastníkem formule 1, za účelem modernizace přenosů velkých cen najala bývalého prezidenta televizní stanice Fox Sports Davida Hilla. Ačkoliv stále nebyly oficiální cestou ohlášeny žádné plány na změnu přenosů, komerční šéf Liberty Media Sean Bratches slíbil, že dojde ke “kompletní revitalizaci způsobu, jakým je F1 prezentována”.

V rozhovoru pro britský Autosport Bratches prozradil: “Budeme se cíleně soustředit na závodění, posadíme kamery níž, protože čím níž kamera je, tím reálnější je vnímání rychlosti. Budeme mít zároveň na každé velké ceně 25 spotterů, kteří budou hlásit ředitelství závodu, kde se zrovna schyluje k předjíždění.

Z hlediska grafiky budeme mít zbrusu nový balíček. Přeložíme ji do lokálních jazyků a také změníme jednotky na ’mph’ v zemích, kde se míle za hodinu používají.”

Based on the new @F1 logo and a sample from the @CreativeReview interview, a mock-up of what the World Feed *may* look like next year.

Haven’t changed the lap counter, and have not inserted Halo’s either! Colours will be different for broadcast, but just as an idea. pic.twitter.com/QZKEDoPZHg

— The F1 Broadcasting Blog (@f1broadcasting) November 26, 2017

Má se za to, že jednou z chystaných změn je rovněž přesunutí mikrofonů ve vozech tak, aby se zlepšila zvuková kulisa v televizním přenosu. Použita bude také hudba či častější sekvence opakovaných záběrů z dramatických momentů. Společnost Liberty Media již potvrdila, že časy startů závodů budou posunuty na 15:10 za účelem podpory TV stanic, které své přenosy “v celou” teprve zahajují.

Bratches prozradil, že vedle VIP Paddock Clubu a možnosti svezení ve dvousedadlových vozech přijde také nová marketingová kampaň, webové stránky či rozšířená eSports platforma. Podle Bratchese Liberty Media pracuje na tom, aby vytvořila produkt, který přiláká nové diváky, kteří se na F1 nedívají vůbec, nebo jen sporadicky.

”Máme hypotetickou představu dvaadvacetiletého člověka, který není fanouškem formule 1, ale má kamaráda, který je nadšeným fanouškem a řekne mu, aby se díval,” řekl. “Když si tedy tenhle člověk ten přenos pustí, chceme, aby rozuměl tomu, co se tam děje. Ross Brawn, který je jednou z legend tohoto sportu, řekl, že když během těch tří let, co byl mimo, pustil televizi v půlce závodu, nechápal, co se děje. Snažíme se to tedy zjednodušit, abychom přenesli to, co se děje.”

Sdílejte na:
Zavřít