Fanoušci se obávají toho, že si na nevzhlednou ochranu hlavy budou zvykat dlouho. Technický ředitel Williamsu Paddy Lowe je však přesvědčen o pravém opaku.
Avšak nejen fanoušci jsou s novinkou nespokojení. Negativní ohlasy rezonují také padokem. Podle bývalého pilota již zaniklé stáje HRT Karuna Chandoka „nikdo nemůže tvrdit, že auta vypadají s Halo lépe než bez něj“. Svatozář se nezamlouvá ani samotným jezdcům, jejichž vozy bude letos „zdobit“.
Systém Halo má i své zastánce, mezi které patří Paddy Lowe. 55 letý Keňan během čtvrteční prezentace nového monopostu s názvem FW41 v Londýně řekl: „Podporuji snahu o navýšení bezpečnosti v oblasti, která pro piloty Formule 1 stále představuje jedno z největších rizik. Myslím si, že při druhé velké ceně si už nikdo ani nevšimne, že tu je.“
Svůj názor obhajuje tím, že už došlo k několika situacím, ve kterých to nevypadalo pro závodníka zrovna růžově.
„V posledních letech jsme měli přibližně jednou za rok případ, u kterého jsme si mysleli: To měl ale štěstí,“ čímž zřejmě naráží i na nepěkně vypadající nehodu z Monaka 2017. Během závodu došlo v zatáčce před tunelem ke kolizi mezi Jensonem Buttonem a Pascalem Wehrleinem,. Brit nabral Němcův Sauber jako na vidle a převrátil jej na bok.
„Je otázkou času, až budeme muset říci: Ten pilot neměl štěstí, ale velký pech. Proto je Halo opravdu dobrý projekt,“ vysvětluje Lowe, který podotýká, že svatozář byla navržena hlavně z důvodu, aby chránila jezdcovu hlavu před velkými částmi, jako je třeba utržené kolo nebo dokonce před vozem soupeře.